Tiedote 1/2021 / Työmme vaikeimmat haasteet

Koalitiomme on toiminut nyt julkisesti kolme kuukautta. Olemme toimineet aiemmin vastaavia töitä tehden, mutta emme julkisesti ja näin yhteen hitsautuneena. Työmme on meille kaikille palkitsevaa ja mielekästä. Parasta työssämme on kun voimme auttaa ihmisiä, jotka eivät saa apua muualta.

Palvelemme kaikenlaisissa tilanteissa. Tilanteissa joita ei ole aiemmin tunnistettu tai niitä ei yksinkertaisesti ole ollut olemassa. Asiakkaamme ovat saattaneet myös luulla, ettei tällaisiin tilanteisiin ole mitään ratkaisua ja kukaan ei pysty auttamaan heitä. Tämä tekee jo itsessään työstämme mielekästä. Ei se, että tunnistamme ongelmat, vaan se, että olemme kyenneet kehittämään niihin myös ratkaisut.

Autamme yhtenä palvelunamme raiskauksen ja väkivaltarikoksien uhreja myös heitä, jotka ovat joutuneet aiheetta raiskauksesta tai pahoinpitelystä syytetyksi.

Tiedämme tekstin herättävän paljon ajatuksia, mutta tiedämme myös kokemuksesta että edellä mainittuja asioita tapahtuu. Toivoisimme että olisimme tässä väärässä, mutta valitettavasti emme ole.

Väärin syytetyt ovat lähes poikkeuksetta miehiä, työssä käyviä tavallisia isiä ja hyvään ja oikeudenmukaisuuteen uskovia kansalaisia.

Todennäköisesti samanlaisia kuin juuri sinä.

Niin sanottujen kunnon ihmisten onkin vaikea ymmärtää että mitään tällaista voisi tapahtua. Hyvä ihminen ei yksinkertaisesti kykene uskomaan mitään näin fataalia pahaa. Maailma ja myös Suomi ovat täynnä kuitenkin todisteita näistä tapauksista, löydät ne helposti internetistä.

Vain hyvin harvat tahot uskaltavat tuoda esiin tapauksia, peläten oman maineen menettämistä. Monet luottavat siihen että ”kyllä joku muu” varmaan.

Me olemme se joku muu. Muita ei ole.

Kysymys mikä meille kohdistetaan usein, on mistä tunnistamme jos meille valehdellaan?

Valitettavasti emme voi paljastaa metodejamme, mutta haluamme kysyä sinulta kuinka sinä käyttäytyisit jos sinua syytettäisiin aiheettomasti raiskauksesta tai pahoinpitelystä.

Miten sinä asiaan reagoisit? Kysymykseen vastaaminen avaa hieman meidän toimintametodiamme siitä, miten me selvitämme totuuden. Kysymys on ensisijaisesti sekä psykologian että kriminologian eri suuntauksien uudelleen hyödyntämisestä.

Miten kyseinen aiheeton syytös vaikuttaisi sinuun? Ajattelet todennäköisesti asiasta tällä hetkellä samalla tavalla kuin kaikki ne , jotka ovat joutuneet aiheettoman syytöksen kohteeksi. ”Tämä ei koske minua. Ei kukaan halua vahingoittaa minua, koska olen hyvä ihminen”, aivan kuten kaikki muutkin uhrit ovat ajatelleet.

Kun valheellinen syytös iskee todellisuudessa, se on lamaannuttavaa.

Et näe asiasta ulospääsyä tai mitään vaihtoehtoja, ainoastaan häpeää joka estää sinua ottamasta asiaa esiin. Kukaan ei kuitenkaan usko. Tämä on yksi syy itsetuhoon ajautumiseen. Uhri ei yksinkertaisesti pysty löytämään tilanteesta ulospääsyä. Länsimainen oikeus perustuu lain edessä tasa-arvoisuuteen, mutta olemmeko hukanneet sen? Onko niin että lain edessä kaikki eivät ole enää tasa-arvoisia ja oikeutta voidaan manipuloida? Stark-Lindros Agencyn metodit voivat erottaa totuuden ja valheen. Olemme huomanneet nämä toimiviksi metodiksi käytännön työssämme.

On syytä huomioida, me uskomme aina lähtökohtaisesti uhreja. Selvitämme, mitä oikeasti on tapahtunut. Mikäli olet kiristyksen tai väärien syytöksien uhri, lähesty meitä. Me voimme auttaa. Emme pelkästään selvittääkseemme sinut kuiville, vaan myös kertomalla mikä syyllisen ajaa moiseen tekoon.

Annamme sinulle vastauksia kysymyksiin, joita et osaa oikein edes esittää. Et todellakaan ole ainoa aiheetta syytetty, etkä valitettavasti myöskään viimeinen. Toimimalla autat siis myös muita uhreja.

On siis syytä olla kyseenalaistamatta palveluitamme, vaan enemmänkin kyseenalaistaa miksi kyseistä kiristämistä tapahtuu?

Maailma on esimerkkejä täynnä.

Maailmalla on esimerkki naisesta, joka on syyttänyt kahdeksaa eri miestä raiskauksesta. Kaikilla kahdeksalla eri kerroilla jokainen mies koki saman kohtalon . Osa miehistä istui syyttömänä vuosia vankilassa elämä tuhottuna, kenenkään heitä uskomatta.

Viimein naistuomari langetti naiselle 10 vuoden vankeuden kaikista hänen valheistaan. Tässä vaiheessa lukuisten uhrien elämä oli tosin jo mennyt pilalle. Tämän ja muita vastaavia uutisia löydät helposti googlettamalla.

Joudumme kysymään miksi edellä mainitun kaltaiset tapaukset työllistävät meitä tällä hetkellä niin paljon? Jos me emme auta uhreja, joiden elämä on pirstaleina, kuka heitä auttaa? Onko niin, että todellista pahuutta ei olla määritelty, jotta sen iskuvoimaa pidettäisiin mahdollisimman vaikuttavana? Älkää tämän vuoksi arvioiko kuinka toimisitte osaltamme tilanteissa, joissa ette osaa eläytyä uhrin osaan.

Kun olemme tulleet nyt markkinoille julkisesti, toimimme uhkakuvana näille ennen kuulemattomille, määrittelemättömän pahoille ihmisille, jotteivät he tuhoa enää hyvien ihmisten elämää. Apu että ymmärrys on nyt saatavilla asiaan, jota aiemmin maailman historiassa ei ole ollut edes olemassa.

Edellä mainittu palvelu perustettiin taannoin naisten aloitteesta. Näiden hyvien naisten, jotka ovat väsyneitä heidän maineensa pilaaviin naisiin. Me haluamme poimia heidän joukostaan nämä mädät omenat ja tehdä niin heidän, kuin sinunkin elämästäsi parempaa ja turvallisempaa.

Mikäli joku nainen pahastuu tai alkaa halveksumaan meitä toiminnastamme, niin eikö Stark-Lindros Agency tulisi olla jotain jota he ylistäisivät? Eikö toimintamme aja juuri pääsääntöisesti kaikkein naisten, hyvien naisten etua sekä parempien miesten ja paremman ihmisyyden etua? Eikö meidän tulisi kyseenalaistaa nimenomaan pahaan pyrkivien yksilöiden käytös. He voivat olla juuri niitä, jotka näyttävät viattomilta, toimivat viattomasti, mutta ovat sisäisesti jotain määrittelemättömän pahaa.

Kiitos että luit tämän lyhyen, mutta äärimmäisen tärkeän tiedotteen, Se voi pelastaa sinun tai jonkun läheisesi elämän joku päivä.

—-Lady justice is getting too blind, time to lord to step up—-